tirsdag den 9. oktober 2007

Shake it og intet nyt!

Jeg skal beklage de knap så hyppige BLOG-opdateringer... Men i dette tilfælde er intet nyt altså godt nyt. Jeg har det virkelig godt, og der er flyttet to piger ind i det guest house, hvor jeg bor.
Det bekommer mig (som muligvis er verdens største 'dog person') vældig fint.
Prisen er så at jeg ikke længere kan gøre helt som jeg vil i 'mit' hus, at der konstant skal hentes vand – og at jeg hele tiden gør rent (noget disse piger øjensynligt ikke er helt vandt til hjemmefra).

Rent professionelt er jeg tilbage hos vandsælgeren Suko, og hele denne setting giver rigtigt gode resultater. Jeg kan få lov til at deltage ved at slæbe vand (af og til i trillebør), der er mange mennesker – Og jeg har masser af tid til at stille spørgsmål. Så er det jo bare med at komme på de rette spørgsmål, hvilket jeg gør efter bedste evne. Netop denne evne synes jeg faktisk ikke, at jeg er super godt klædt på til, fra studiets side (muligvis fordi jeg ikke fik lavet alle mine interview-øvelser), men heldigvis så er én af pigerne i huset ved at samle information til en bog om flygtningene, og at sidde med som fluen på væggen, når en anden laver et interview er bare guld værd!
Med andre ord lærer jeg noget – Hvilket vel var hele ideen med at komme til Afrika.

Og ja. Der skal nok komme billeder af dette senere, men der er altså sket noget...
Tøserne har på én eller anden måde fået overtalt mig til at gå med til undervisning i afrikansk dans. Så muligvis har jeg fået lidt rytme i kroppen, når jeg når hjem. Da det var første øveaften i aften, kan jeg endnu ikke prale af egentlig at kunne noget...

Ingen kommentarer: