torsdag den 2. august 2007

Så er jeg havnet i Afrikas land...

Jeg havde glæden af at følges med Anders og Henrik (ældre studerende fra 'gården) i flyet til Heathrow, da de tager til Manus og laver antropologisk film de næste tre uger. De havde stadig 1½ døgns rejse foran dem, så jeg er sådan set glad for at være kommet frem på under et halvt.

Jeg havnede på 1. klasse til Ghana (muligvis derfor mine billetter var så dyre??) og sad ved siden af en sød engelsk pige, der skal ned at være frivillig på et børnehjem.
Så kunne vi rigtigt sidde der og gejle hinanden op, da igen af os i virkeligheden havde nogen idé om, hvad vi skulle vente os af Ghana.

Nu sidder jeg så på mit værelse på SHIFSD's guest house og har rent faktisk strøm!!
Et par søde californiske hippier (T og Mr. C) fra en NGO dér har været vildt søde til at vise mig rundt og give deres syn på Mikrofinans – fantastisk!

Mere end fantastisk var det så også, at jeg blev hentet i lufthavnen af Charlotte (studiekammerat i praktik i IBIS) – fantastisk at se hende igen – og ikke mindst at have hende til at stille spørgsmål til...

Ingen kommentarer: